Hallo,
also hier erstmal das Bild vom Vorwärts-Rückwärtsfahrthebel.

Es stammt von MLS. Man sieht, dass rechts gleich die Steuerstange angebaut ist, die dann auf den Schieberkasten wirkt.
Wenn ich nun den folgenden Text von MLS
Mr. Mason had a problem with his Bogie locos: There was little space between the frames to include the valve gear and counterweights, along with dry steam pipe and main bearing of the chassis. So he did something rather clever. To the rear of the Johnson bar, acting against the forward thrust of the valve gear, he applied a weight. This weight would retard the forward thrust, and aid the engineer bringing the Johnson bar back for reverse motion.
On the Mason Bogie, this weight to the rear of the Johnson bar was applied in the form of a giant watch spring, coiled about a disk. The disk was attached to the outer bracing frames. A chain ran from the disk back to the Johnson bar via a hole in the cab floor. The chain was a classic chain saw type, or motor bike type chain, still used today. All the Mason Bogies were to use this system, whether with Stephenson or Walschaerts, because both types used lifting rods to lift the weight of the valve gear.
richtig interpretiere, wurde die Verstellung nach vorn durch ein Gewicht erleichtert. Da dann beim Zurücknehmen des Hebels gegen das Gewicht gearbeitet werden mußte, hat man diese runde Feder als Hilfe angebracht.
Also anders als bei unseren dt. Maschienen. Wieder etwas gelernt. Vielleicht können die Eisenbahnfreunde aus Übersee hier noch ergänzen.